erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a fiúk

2016. május 07. - gond/ol/a

a fiúktól

azt hiszem

féltem

 

meghúzták a copfomat

megkergettek hógolyókkal

és ugrattak, csúfolódtak

 

ki hitte volna el

hogy mindez

érdeklődésük jele

 

elszaladtam előlük

ha csak tehettem

még később is

el-elugráltam

ha közeledtek

 

akkor is mikor

már nem kellett volna

mert engem is érdekeltek

 

de ez már életemnek

 

egy újabb fejezete

 

   (emlékcserepek)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr908692866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

littke 2016.05.07. 15:25:22

Várok a folytatásra

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.05.07. 20:55:50

@littke: azt már megirtam az idejében, s nem emlékversekként
úgy terveztem hogy csak a gyerekkort kb 14 évig irom meg - ezen a kvázi gyerekes nyelven, meg az emlékezés attitudjével, vagy irható lenne tovább is... ? az olvasó kérése parancs:)
(életfejezetre gondoltam, nem megirandóra)

littke 2016.05.07. 21:05:35

@gond/ol/a:
OK. Nem emlékszem hogy már megírtad. Talán felújíthatod, én is néha felújítok egypár régebben, a NOLBlogon közzétett posztot.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.05.07. 21:37:21

nem blogban, akkor még nem is volt számitógép (szinte,...60-as, hetvenes évek), hol volt akkor még a nolblog. irógépen irtam:) fiókban van... (egy-kettő megjelent itt-ott, nem publikálásra irtam, de vannak köztük mai szemmel nézve is jók, sőt jobbak:) )...de más hangvétel... ide nem illenek most.
süti beállítások módosítása