erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

pistike és nyunyi

2016. május 02. - gond/ol/a

PISTIKÉT
rajongásig szerettem                                                         
és ő is engem
a nagyanyja nevelte
a házban
mi nagyapámé volt
s hol nagynéném is lakott
iskola után
vigyáztam
Pistikére
pesztráltam
örömmel
minden 
mozdulatát
lesve és
élvezve
iskolába menet
meg reggeleken
integetett nekem
kézzel-lábbal
hadonászva
s kacarászva
a rácsos kiságyában
mit az ablakhoz húzatott
hogy jól lásson
a túloldalon
engem
s kikiabálta a nevem
selypesen
Nyunyi, nyunyi
hogy észrevegyem
persze hogy 
én is alig vártam
hogy lássam
így jól kezdődött
minden napom
ő volt a Napom
(rég örült nekem
valaki ennyire
mint valaha
a Pistike
talán mostanában
a Vince, akinek
Julimamája
vagyok
S már Pistike is
azaz Steven
(mert amerikába
kimentek)
azóta
nagypapal
lehet
s a Nyunyit 
el is feldte
régen
csak én emlékezem
mindenkire 
s mindenfélére itt
mert a múltam
a jelenem
is 
s egyre hallom 
miket duruzsol
a fülembe

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr328681510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2016.05.03. 12:46:13

Aranyosan írsz Pistikéről, látom együtt hegedültetek is.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.05.03. 20:02:19

@CsipkeRózsa: feltettem egy korábbi pestrálós képet is...
egyébként még akkoriban irtam egy verset róla-hozzá gyerekként én is (mikor elvitték a szülei...)valamelyik nap kezembe került, de újra el... ha újra előkerül, beapplikálom. Nagyon hiányzott, sokáig

CsipkeRózsa 2016.05.04. 13:33:13

@gond/ol/a: kár, hogy ezt a képet Pistike nem láthatja.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.05.04. 19:52:58

@CsipkeRózsa: Pistike ezt a fotót eredetileg láthatta, illetve az apukája csinálta és ő adta nekem...Pistikének valószinűleg már legalabb ekkora unokája lehet, mint ő a régi képen... Amerikából küldtek róla pár indián öltözetű képet kiskamasz korából. de ott már egy Stevent láttam nem Pistikét....
süti beállítások módosítása