erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

idővágy

2016. április 22. - gond/ol/a

ti kik már

nem jöttök szembe velem

akár ismertelek akár nem

 

mi ez az érzés mi elkap

ez a furcsa hiány-

ha járok az utcán

szülővárosomban

és csupa ismeretlen arc

jön velem szemben

helyettetek

ti már nem…

 

hát hogy is

válaszolhatnátok nekem

ki még itt a régi helyemen

botorkálok

nélkületek

 

mi lehet ez

akár a honvágy

de nem a hely

hanem az idö

az emberek után

ne is sirjatok

ti külföldre szakadók

a szülőföld után

ti se találnátok

kik már nincsenek,

se ott se itt

s az emlékezésnek nincs

földrajzi otthona

lokalizációja

vagy akárhol is…

 

ahogy én is

a régieket nem feledem

de csak emlékképeimben

látom

 

eltűntek az utcákról

 

nem jönnek már

szembe

velem

sosem

 

s akik igen

nem tudom

meddig még

s mikor látom

utoljára őket

 

vagy ők engem

 

meddig

engedtetik

 

így változik meg

egy város arculata

 

és az egész világ

észrevétlenül

 

s forog a föld tovább

nélkülünk

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1008655734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drizari 2016.04.25. 22:22:37

Nemcsak az eső, a szél is besegít elsöpörni a lábnyomunkat. Filmeket nézek, válogatás nélkül. B kategóriásokat. Tegnap választottam, fölkerült a netre a Saul fia. Mozivászon kell a látvány kiteljesedéséhez, de így is, monitoron keresztül is hatott. Ma is választottam egyet, A rózsa énekeit. Ez is magyar film. A youtube-on találtam rá.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.04.28. 00:47:22

már javitottam korábban: elsöpri az IDŐ lábunk nyomát

talán a filmekét nem:) vagy nem mindét...de semmi se örök

, attól tartok

(megnéztem másodszorra is a Saul fiát, rendes moziban, nagyobb vásznon mint a képernyő. Most nem hatott annyira. De megerősödött bennem , ami elsőre nem volt egészen világos: nem Saulé a fiú, valőószinűleg... Egész pontosan, mindannyiunké...!
süti beállítások módosítása