erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

apairígység

2016. április 22. - gond/ol/a

 

nem voltam                                                                     

irigy gyerek

 

de azt hiszem

olyasmi lehettem

mikor láttam

egy másik gyereket

középen menve

két oldalán szüleivel

kezüket fogva

 

őt mintha

irigyeltem volna

 

hogy van neki

anyja

és apja

nem úgy

mint nekem

 

az én egyik kezem

mindig szabadon

lógott mellettem

 

s egész életembe'

így is maradt

 

mindig apámat

kerestem vele

 

s hasztalan

 

--------

 

(ha belegondolok jobban

nem is irigy voltam én

nem más apját hiányoltam

 

hanem csakis az enyém

kit sose ismerhettem

 

de ne kérdezd, miért…

                                                                  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr958654532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása