erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ajtó

2016. február 26. - gond/ol/a

anyu előttem sietett
én utol akartam érni
nem sikerült
eltűnt a régi házunk
barna ajtaja mögött
azt magára hajtva
mint koporsó födelét
aztán fölébredtem
és eszembe jutott
már rég nincs meg
az a barna ajtó
sem

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr768421012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2016.02.26. 14:10:54

Kedves megemlékezés anyukádról ezzel a mosolygós képpel.
Elolvastam az egy évvel ezelőtti megemlékezésedet is, ott is mosolyog. Te is mosolyogsz, és figyeled anyukádat azon a régi képen.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.02.26. 14:42:18

a fotó valóban kedves, és az ajtónál áll anyukám , mosolyogva ..de az álmom nem volt kedves, és nem is láttam az arcát, mert előttem met, és el is tűnt, az ajtó mögött , mielőtt utólérhettem volna, és láthattam is volna esetleg.Életben mindig mosolygott anyukám. Sőt még halálában is. Szószerint. :)

Én nem vagyok mosolygós. És a tegnapi álmom se volt az. :(

És nem csak évente emlékezek anyukámra. Sokkal gyakrabban.

KÖszönöm a figyelmed, az egy év előtte fényképre. De attól tartok én azon sem mosolygok. Inkább csak erősen figyelem, a padon mellettem ülő anyukám, hogy ő hogy mosolyog....(gondolom egy padon ülő kép lehet? vagy mégse? )

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.02.26. 14:55:19

@CsipkeRózsa: : erre az egy év előtti bejegyzésre gondoltál? (és tényleg, mintha egy halvány mosoly lenne a szám sarkában (nekem is) ... :) :

mindentkimondani.blog.hu/2015/02/28/igy_mosolyogtak_ok

CsipkeRózsa 2016.02.26. 17:37:42

Igen, ezt olvastam el, és néztem a képet.
süti beállítások módosítása