erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ezúttal nem néma csend

2016. február 14. - gond/ol/a

tegnap ebéd után az étterem gazdája tanárnő - ként titulált.

30 évig tanitottam a város 120 éves gimnáziumában , de őt, speciel,   nem... És egyébként is, már lassan 20 éve senkit! De egy kisvárosban mindenki ismerheti az embert, ha már ez (volt?) a  foglalkozása... Nem is szoktam ezen megütődni.

de tegnap valahogy különösen jólesett ez a megszólitás...

---

http://magyarnarancs.hu/publicisztika/janisch-attila-a-nema-ero-a-legnagyobb-ero-98233

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr288389498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.02.15. 09:17:19

Jók az ilyen visszajelzések, mindenképpen a tisztelet jele.

Solide 2016.02.15. 14:38:54

Csak jelzem, hogy a tegnapi egész napos technikai problémák után ma már - legalábbis eddigi két, reggeli és mostani kísérletem idején - ismét működik a gyűjtő oldal. Viszont Ausztriában vagyok, síelek, a szállóban van wifi, de nem túl acélos, így csak időnként nézegetek, olvasgatok.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2016.02.15. 14:55:30

@Solide: viszont Kincse megirta az ő gyűjteményét, és az nagyon jól működik (n ott amúgy megmaradtam aliz nak
nolkeres.blogspot.hu
süti beállítások módosítása