erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

tisztaságvágy

2015. november 07. - gond/ol/a

 

nem tűrte

semmiben a hamisat

 

sose festette magát

se az arcát se a száját

persze a haját se

akár az érzéseit

 

a hamis hangoktól

falra tudott mászni

 

mikor már

minden hamis lett

körülötte

 

s a hamisak

őt tartották

kirívónak

 

bezárkózott

s dúdolt magának

egy tiszta dallamot

 

de azt is elnyomták

s bepiszkolták

a felsőszomszédék

és az utca

dübörgő zajai

 


A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr688329250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

14479 2015.11.08. 00:34:52

Talán ez az oximoron? Szép verseket írsz, hogy felhívd magadra a figyelmet. ...mint aki festi magát, hogy így örökítse a génjeit. ? :)

13282 2015.11.08. 00:51:24

AJAJJ! Most hogy is mossam magam "tisztára"? nem értelek... ezt a szöveget ceruzával irva találtam egy 2014-es nyári kis noteszemben (mindig van)..el is feledkeztem róla, most legépeltem, hogy meglegyen... (ez a szegény kisöregasszony panaszai(m)hoz csatolható, de mi benne az oximoron? hogy szerénynek, egyszerűnek, akar látszani,miközben dicsekszik ezekkel a tulajdonságokkal: :) létszükségletből irok (mostanában versformában jönnek ki a gondolataim - ez már félút az elhallgatás felé... festéssel nem lehet géneket örökiteni én azt (a génörökitést) hála Istennek a leghagyományosabb és szokványosabb módon tettem,: gyerek, unoka.. viszi tovább a génjem , őseiméivel együtt. Ez -az én felfogásom szerint - a legfőbb kötelesség! Egyébként meg épp ma volt egy könyvnek a bemutatója "Jeles tanárok" cimmel, amiben én is benne vagyok... Bevallom, boldog vagyok, hogy hagytam/hagyok némi "nyomtatott" nyomot a 30 évnyi gimnáziumi tanitásommal (is)
süti beállítások módosítása