erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

különös duett

2015. november 05. - gond/ol/a

különös duett

 

fáj a lelkem folyton

anyámra gondolok

mióta a testem is

és ugyanúgy nyögök

önkéntelenül

mint ahogy ő

bár nem bírtam

hallani!

 

amúgy sose panaszkodott

pedig nagyon fájhatott

neki is az élet

teste és a lelke is

magába zárta bánatát

fal felé fordulva

szemhéja mögé

mert befelé sírt

csak néha nyögve

lélegezte ki

mi már nem bírt

bennrekedni

 

 

mint ahogy én mostanában

 

immár egyszerre anyámmal

 

 

nyögöm búm s bajom

 

bár hallgatni most már

duplán nem bírom

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr898329244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vektorviktor 2015.11.05. 16:32:06

Szar ügy ez a rák! A hajlam, főleg női ágon örök. Bár kétségtelenül, erről a férfival való érintkezés tehet a legtöbbet. Te már nem az a korosztály vagy, akiknek megadatott az időbeni felismerés és a meghosszabbított élet luxusa. Véged. Nagyon nyomorultul, iszonyú fájdalmak közt, büdösen. Elrohadsz. Mint anyád. Fáj? Megérdemled. Nincs megváltás.

13282 2015.11.05. 16:43:59

KI BESZÉLT ITT RÁKTÓL?! SEMMI RÁK! ANYÁMNAK SE volt...CSAK EGY KIS ISIÁSZ. DE AZ IS TUD FÁJNI. MEG AZ ILYEN KEGYETLEN SOROK EGY IDeGEN NÉVTELENTŐL IS, AKI PEDIG MÁR MEGIGÉRTE, HOGY NEM LESZ HOZZÁ TÖBBÉ "SZERENCSÉM" !!! tartsa hát ehhez magát de .aki ilyen sorokat képes leirni, annak nagyon fájhat(na) hogy ilyen, amilyen! Nem is értem, hogy lehet ennyi gyűlölettel, rosszindulattal élni. MÁSRÉSZT EZ EGY VERS, ÉRTŐ-ÉRZŐ FÜLEKNEK ( S NEM HOLMI vektorviktoroknak!) amúgy meg: MÁR EGÉSZ JÓL VAGYOK!!! :)

349773 2015.11.05. 17:05:10

. vektorviktor (látogató), szégyelld magad! Milyen ember vagy te? Egészségügyben dolgozol? (előző alkalommal erre lehetett következtetni.) Azt is írtad, hogy többé nem látogatod meg aliz2 oldalait. Nem bírtad ki!

349773 2015.11.05. 17:07:10

Tetszik a vers.

13282 2015.11.05. 17:23:33

CsipkeRózsa köszönöm. (nem hiszem h egészségügyben dolgozik az "illető"... bár lehetnek személyes tapasztalatai. csak szerencsére nem az én esetemre vonatkozik. én amúgy igyekeztem nem diagnózist irni,(ishialgia) (csak egy (két)állapotrajzot a (bárminemű)fájdalom nehéz elviselhetőségéről, vagy arról, hogy a szervezet hogy tud ezen könnyiteni a nyögéssel pl... amit rossz hallani másnak....(miközben nagyon is sajnálja) PERSZE nem árt egy kis önfegyelem.Szerencsé(m)re, tényleg elmúlt... az idegbecsipődés, amivel járni bizony nem volt könnyű. De ezek a testi dolgok is lelki indittatásuak. (mint minden) Nyögés helyett is jobb kibeszélni, megfogalmazni, tán azért is irok, irom ki,,,,csak nem mindenki érti. Köszönöm, hogy ha te igen.

vektorviktor 2015.11.05. 17:46:39

jellemző mindez a "bölcsészek" általatok emlegetett "érzékenységére" ugyan, ugyan, nem tudtok mit kezdeni egy SZÖVEGGEL sem... szánalom maradok, aki vagyok: valódi irodalom értő olvasó valódi értelmiségi, nem csak (ál)bölcsész ti pedig csámcsogjatok ezen

349773 2015.11.05. 18:08:32

aliz2, nyugodtan beszéld ki itt a fájdalmaidat, könnyebbé teszi a fájdalom elviselését, és mi is kapunk Tőled egy-egy verset.

13282 2015.11.05. 18:29:35

7. CsipkeRózsa nem hiszem, hogy ez jó terep verseknek! nekem elég leirni, kiirni....(vagy máshol megjelentetni inkább) ez a nolblog nem egy lirikus fórum :) úgy látszik. :) (nem tudom, hogy az illető milyen SzÖVEGEKről beszél, valószinű a saját szövegeléséről. nem óhajtom foglalkozni vele! neked is ezt ajánlom)

12799 2015.11.05. 21:06:03

Aliz, szívesen olvasom a verses és nem verses bejegyzéseidet. A színvonal alatti megjegyzések szaporodnak mindenféle fórumon, nemcsak itt. Meglep, hogy egy fricska elért hozzád, bár semmivel sem szolgáltál rá. Legyél jól!

13282 2015.11.05. 21:17:13

kösz. nem kéne olyan helyre irni , ahol olyan is olvashat, aki nem az én olvasóm, mint pl te! :) ezt még régebben irtam, akkor még elkerültek az illetlen és illetéktelen és értetlen s pláne a direkt bántani akaró! megjegyzések (persze mindennek oka van, és ennek se ez a "szerencsétlen" mostani vers) mint a madár ki csak magának énekel verselgetek dalolgatok s csodálkozom hogy olykor mások is visszhangozzák dalom mit csak a szívem diktál úgy látszik egyetlen nagy sziv a közös otthonunk s én is csak háziurunkat visszhangozom szeptember 6-án igen, a világ egyre durvább... (ezt most irom)

14479 2015.11.05. 21:32:09

Nagyszerű versek! És örüljünk, hogy csak verbális az erőszak? Ez ugyan nem sokat segíthet, de itt vagyok, és általában átélem...

13282 2015.11.05. 21:39:37

ja, még meg is verhetnének?! :) nekem a lelkem is nagyon tud fájni! (l. fent de simogatják az ilyen jó szavak:)
süti beállítások módosítása