erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

diadal

2015. július 09. - gond/ol/a

Mert megölhették hitvàny zsoldosok

és megszünhetett dobogni szive
Harmadnapra legyőzte a halàlt
Et resurrexit tercia die"
(Pilinszky   Jànos)á

El hiàba égettétek
nem tűnt el nyomtalan
Itt vagyok én
Akkori csecsemő
Mára vén
S nézzétek csak
Az unokám
Milyen vidám
Hogy kacag
Feltörő füstökön át
Dédapja megújuló
Arcvonásaival
Diadalán

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr308329018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

337909 2015.07.10. 09:29:08

Furcsa az élet. Ígérettel lehet a veszteség fájdalmát mérsékelni. Azért nem ilyen egyszerű, nekem is van unokám. Na és van veszteségem is. Persze, lehetne unokám más összetételekben is. Talán ez az oka, hogy mások az érzések. Hát, mondom, furcsa. * Olvasván "Téged", a lányom. Még soha nem a lányunk. Volt ennek a gyereknek egyáltalán apja? Mi lehet a "felejtés" oka? Na jó, ne beszélj róla, személyes titok. Csak a kérdés: Ismerjük mi egymást? Nem konkrétan rád gondolva, ógy általában az ember mennyire ismerheti a másikat? Mik jutnak az ember eszébe egy pár soros versről!

13282 2015.07.10. 12:02:47

...hàt nem igazàn olyasmik, ami miatt és ami célból íródott! :(

337909 2015.07.10. 13:22:12

Nem első megjelenés. Elsőre mások voltak a gondolatok.

13282 2015.07.10. 15:42:01

Hu. Ràadàsul m.ost vettem észre, h véleenül màr màsodszor tettem föl! Vagy erre utaltàl a "nem első megjelenéssel"? De akkor semmit se irtàl hozzà!!!

337909 2015.07.10. 16:16:07

Nem, mert akkor másról gondolkodtam. A részletek csak most kezdenek kirajzolódni. Más vonásokból állsz össze időnként és érzékelem a változásaidat. :-)

13282 2015.07.10. 18:19:51

Hàt most találtam egy fontos s új dokumentumot.ami felkavart és megrenditett. Még csak kozvetve tudtam irni róla ill a hatàsàról. (de nem véletlen mégse ezek szerint, h ezkétszer is előjött.)
süti beállítások módosítása