erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

álmodtam, ébredtem

2015. január 07. - gond/ol/a

(kicsit átirtam a tegnapit, amit még félébren irtam:) (a cimét is kicseréltem, ennek megfelelően:)

Álmodtam valamit
pontosan
nem emlékszem
csak arra
hogy sokan voltunk
aztán hirtelen
egymagam
valahol
magamra hagytak?
vagy én őket?
nem tudom
talán
vártam
valamire
vagy valakire
mégis ott
s ekkor
mellettem
felcsörgött
a telefon
lányom törte fel
álombeli magányom
bölcsődében hagyott
unokámra panaszkodott
hogy sirt a küszobön
bár aztán bent
a többiek közt
már elvigyorodott
anyja ébren-frissen.lelkesen
messzi munkahelyre loholt
szép napot kivántam
nekik
de alig jött hang ki
a torkomon
ritkán beszélek
még álmomban is
alig
rozsdásodom

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr168328844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása