erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

volt egyszer egy hagymafesztivál

2013. szeptember 12. - gond/ol/a

azaz miket is beszélek itt?.. minden évben van már jóideje, csakhogy az idei igazán igazira sikeredett... és ez most hétvégén volt, tehát még azért ne legyen legenda!

pár képen próbálom érzékeltetni a hangulatot (ami nem mindig az én számíze vagy ízlésem szerinti, pedig szeretem a hagymát...de a vásárokat,  csak megszorításokkal)

a színpadi programjaikból Gerendásé vonzott (de arról majd külön -  s anyu "helyett" mintegy meghallgattam az Apostol együttest is... ("Nehéz a boldogságtól búcsút venni..." hm... hm... már hány évtizede is...)

Irigy Hónaljmirigy (még leírni is borzadály, meg Beatrice, Nagy Feróval mégse az én világom... De azért kísérletezgettem. A sültkolbász viszont finom volt "Szent Pétör serpenyőjéből"....és a makói forgatós táncegyüttest is szívesen néztem, hogy ropták (még diákszínpadi emlékeket is felidézett a legifjabbak csoportja)...És jó volt sétálgatni, nézelődni, a kézműves bódék közt, beszélgetni régi ismerősökkel, az egész főtéren... Kellemes volt az idő és a hangulat... Gratulálok és köszönöm, azoknak akiket illet... (megkíséreltem megtenni a főszervezőnek, de úgy rohant, még akkor is, hogy meg se tudott állni...)

ez a fürdő - csak a hagymakupolák miatt itt...

Gerendás "gitárjába kapaszkodik"

gyerekjátszóhely

a Forgató együttes ifjai - fent és lent

fiúk - lányok

vásári kikiáltók

unokabátyám , Kanadából

vásársor

az Apostol együttesből csak a kalap széle (annyian takarják!)

önarckép

több mint kalap ezúttal

a szökőkút vizcseppjein át

második  nap is napsütésben, tán még nagyobb tömeg

 

 

Öcsi szobor talapzata, mint páholy

dijkiosztás (hagymalovaggal)(én is rájuk szavaztam!)

kikiáltók szines köpenyben

ami  majdnem elsodort

Beatice koncerten annyian, hogy a tekintetem inkább a fákra menekül

Nagy Fero (nem idézem)

a szökőkút peremének páholyáról

búcsúkép (még tart a koncert, én megyek)(egy év múlva ugyanitt?!)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr898328486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

23353 2013.09.12. 14:41:29

+ Nagyon szep kepek, gratulalok.

13282 2013.09.13. 12:27:31

köszönöm
süti beállítások módosítása