erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ki ül az első sorba?

2024. augusztus 02. - gond/ol/a

 

 én biztos nem, szerintem az reprezentativ vendégeknek van hallgatólagosan is fenntartva,

ma kellemetlenség ért miatta,,egy kiállitásmegnyitói beszélgetés előtt

 

valaki, akinek nincsenek efféle aggályai, oda ült, s engem is invitált mellé

 

mondtam, - mit ő rossz néven vett -nem nekünk van az fenntartva, hanem általában kiemelt, illusztris  vendégeknek 

én a második sorban ültem de bizonytalanul, mert nem szembe a klimával, mint pár sorral még hátrább, s később  vissza is mentem oda- 

később pont a fővédnök polgármester, meg a főszervező ültek oda, az eső sorba, mert csak hátrább jött a lehordó illető  is

 

mig egy darabig üres volt a sor,  diadalmasan nézett hátra 

de akkor már a másik oldal első sorában ült a kiállitó művész népes  családja

köztük az édesapa is nyolcvanon túl, volt gimnáziumi iskolatárs,

bár soha máskor (mert mi ilyenek vagyunk) 

meg is jegyezte egyszer csak a festőművésznő,, hogy változnak az idők, mert az ő édesapja még sose ült első sorba, s lám most igen...de csak azért, mert oda ültették! - tették hozzá.

 

hát nem vagyunk egyformák


A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr8618459095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása