erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a vajúdás kezdetei

2024. január 09. - gond/ol/a

 3 napig születtem...

tehát most kezdődtem...3 napig kinoztam anyám - a lustaságommal?

nem volt más megoldás, csak ez a természetes, nehéz út, a császármetszés kizárt...

mivel hónapokkal ezelőtt már felvágták a hasát, hogy kivegyék a megnemszületett ikertestvére maradványait

egy csoda hogy megmaradtam mellette

hála az akkori orvosoknak

 

két nőgyőgyász nevét hallottam anyu szájából, de már nem tudom melyik volt, aki ezt a bravúrt végrehajtotta...

Batizfaly?  (prof a szegedi szülészeti és nőgyógyászati klinika igazgatója!)

 

 Felletár?

(B. prof műthette és F volta kezelőorvosa)

 

köszönet érte, nekik is

 

persze anyám a főhős... 

s később is mimindenen vitt át, hogy életben maradjak....

 

(a Batozfalvy névben nem vagyok biztos...)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9718299129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása