erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Columbo , most

2024. szeptember 20. - gond/ol/a

 

 Szerettem (szerettük! Anyuval, ő egyébként Maigretet is Básti hangjával) (a) Columbót!



Most ismétlik újra, s nézegetem is

És zavar a lassúsága!

(Pedig idő közben én is lelassultam. Hiába. Köröttem viszont felgyorsult a világ, ami rám is hatott.

De azért nézem! (Ha meg is halt közben szegény Peter Falk,  Szeret(T)tem ezt a figurát, akit alakitott

Nyugodt, bölcs, emberi

még a bűnözőkkel szemben is, még őket is emberszámba veszi!

 

Jut eszembe , van egy szobra újabban Pesten, a Szeráj mellett, hol néha eszem

mindig megnézem, mellé állok (alig magasabb nálam)....

olyan mint egy járókelő (kicsit tilosban, a kutyájával)

 



 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6418495364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása