erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

blokád

2023. október 24. - gond/ol/a

 EGÉSZ NAP ITTHON ROSTOKOLOK

október 23 - nemzeti ünnep

nem szeretem általában az ünnepeket

azokat különösen nem amiknek apropójáról  vannak személyes emlékeim...

mert nem fenékig tejfelek azaz szépek!

 

tegnap későn ugyan de bekapcsolódtam a Blokád c filmbe, ami ezekről a napokról IS szólt

 



van ott egy jelenet ahol a megszólalásig hasonló szinész-Gorbacsovnak szemére veti  Antall József  (alias Seress Zoltán)

hogy a főtitkár úr nem kért bocsánatot a magyaroktól 56-ért, jó lenne , ha megtenné.....

de a főtitkár válasza elutasitó :

"'56-ról az értékelésünk változatlan. Volt ott egy tüntetés, ami haladó szellemű volt, de átfordult 

gyilkolásba és terrorba...

 

 

sajnos az én véleményem hasonló ...

 

/és ezt féligmeddig tanuként mondom.../

 

de azért 7 óra felé mikor kint zajokra lettem figyelmes, kinyitottam az ablakot, hogy lássak valamit legalább a lovasfelvonulásból

 

 

 

a fáklyás felvonulók idén elkerülték a mi utcánkat



sokszor jó lenne ha a történelem is elkerülne bennünket!!!!

 

 

 

(

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1618241949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása