erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

esti szép

2023. február 02. - gond/ol/a

 lányom versét találtam a Nő a tükörben c  (Művészeti és szabad bölcsészeti témájú ) weboldalon,  

"esti szép" ként (

erederileg a Héviz folyóiratből átvéve

 

Turi Tímea: Régi tévedések
Azt mondtad, igazán megérthetem,
hogy miért tűntél el az utóbbi években.
Nem azért, mert valami bajod volt velem,
hanem mert felnőttél, tényleg felnőttél,
és noha a barátságunk nem volt tévedés,
én mégis emlékeztetlek a régi tévedésekre.
Igazán megérthetem, mondtad,
és én, mint mindig, most is olyan megértő voltam.
Mégis boldog voltam, hogy végre felhívtál.
Azután felébredtem.
alatta 812 azaz nyolcszáztizenkettő! lájk (benne számtalan imádat is)
na és a hozzászólások!
MINDIG BETALÁL!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4018039360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása