erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a zebrán

2022. december 09. - gond/ol/a

 elütöttek pontosabban szabályosan nekem hajtott egy autó, miközben szépen és gyanútlanul toltam a biciklimet...

jól oldalba vágott,, pontosabban azt hiszem a bicikliülésem, ami kettőnk közt volt (szerencsére?)

még szerencse hogy lefékezett? utolsó percben, kb a zebra negyede táján.. a képen már hátrált:

 

egy szemüveges idősebb (de nálam fiatalabba ) nő ült a volánnál)

zebra van - mutattam le...

nem látott? - kérdeztem,

nem, tényleg nem, válaszolta, hiszen sötét van, fél öt elmúlt, esett az eső  (nem is tudom , ünnepi kivilágitás valóban nincs de a rendest csak nem kéne csökkenteni)(? én gyanutlanul jöttem, a zebrán, tudva, hogy zebrán biztonságban vagyok, az autósoknak itt meg kell állni...de ezek szerint nem!!!

4 után nem szabadna kimenni, de gyógyszer kellett, meg égők is, tegnap  úgy kivágtam a biztosítékot egy felkattintással, hogy csak na

elegem van mindenből

nem hivtam rendőrt, pedig kellett volna a helyszini szemle miatt, bár hátratolatott a zebráról azonnal..

bocsánatot kért, orvoshoz akart vinni, de tudok járni, biciklizni, remélem nem lesz rosszabb

bár érzem az oldalam aminek nekijött . bekentem flexagéllel

megvannak az adatai , de mire megyek vele, eső után köpönyeg (szó szerint) azaz veszett fejsze nyele

remélem jól leszek...

rosszabbul is járhattam volna, minden adva volt hozzá !

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9617998586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása