erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

vacsorák a Szerályban

2022. október 28. - gond/ol/a

 szeretem a határozott erős izeit ennek a török vendéglőnek, meg a baklaváit, meg a teáit...

azt nem szeretem hogy önkiszolgáló és hoszzú sorokba kell állni többnyire, de megéri

mások is szeretik a, a legváltozatosabb (nemzetközi) közönsége van

itt láttam egyszer Falus Mariannt a sorban pl, meg legutóbb a Dohány utcai zsinagóga kántorát(igaz , ő hazavitte az ételt)

látni lehet, pl tüntetésről jövőket, plakátokkal

 

 

egyenruhának tűnő munkaruhás férfiakat

és hangos sokszoknyás asszonyokat , gyerekekkel

akiket ügyetlenül lefotóztam, s le is töröltették velem erélyesen,,,de pszt ez megmaradt korábbról.

 

 

 

nade legjobbak az izeik...

 

most is meg korábban is láttam egy török sorozatot ...

a maguk nemében igazán "jóizűek" ezek is

na és még a teáspohár is olyan itt, akár a filmekben!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr8317965138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása