erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

kalandos utazás

2022. október 18. - gond/ol/a

 

 szept 24

hát az idő elmossa a dolgokat,s de azért felejthetetlen volt ez az utazás,

már a makó-szeged busz vonalon kezdődött, a vége felé látom, hogy valószinű nem érjük el az ic-t (biztonságból az utolsóelőttit ma( de kicst megsürgetve a sofört csak odaértünk, de a bufében már nem vásárolhattam semmit, pedig éhes voltam...)

alig ment pár km-t a vonat, megállt , Szatymaznál, s bemondták, hogy a motorral hiba van, később meg azt, hogy meg kell várnunk a következő vonatot (az utolsót, egy órát, meg késik is) s persze át kell szállni, (dideregtünk a sinek mellett - íaztán visszaszálltunk, majd váratlanul berobogott a vonat, majdnem tele utassal) többen röhögő görcsöt kaptak)a helyemre fel is szálltak Kecskeméten...

annyira tele voltunk, köhögtek is körülöttem, hogy fel is vettem a maszkomat...

nade végül is 11 előtt már megérkeztem....


 

sose rosszabbat, hiszen baleset is lehetett volna, nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9217956878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása