erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

minden oké(?)

2022. október 13. - gond/ol/a

 

szept 14

hogy is kezdjem

a DM-be mentem. (mert ez a történet eleje és vége is)

úgy tudtam, hogy 7-ig van nyitva, de pont hat előtt pár perccel látom a zárási készülődést, mert kiderült, hogy a 7 órai zárás csak a nyári időszakban volt érvényes... gyorsan helyére toltam a kocsit és ki is slissszoltam az ajtón, hogy ne okozzak fennakadást a zárásnál...

leültem a bolt előtti padra, kicsit nyomogattam a mobilom, majd a biciklimhez mentem, nyitni akarom, s hoppá, nem találom a kulcscsomóm, amin a biciklikulcs is van persze...

visszaindulnék a DM-be de az már persze zárva, és ajtaján semmi elérési nyom nem látható!

mit csináljak? meresztgetem csak a szemem a kirakatnál... biztos bent hagytam, szokásom letenni ahol épp vagyok (a zsebkendőknél, a krémnéló) vagy..

még le is fotózom a kocsikat , nem is egyszer, s mintha...

 

 

 

 

 

 

de hiába minden..

nem tudok bemenni,

 

 

 

még az is megfordul a fejembe táncsak nem hagytam kint a biciklikosárban a kulcsot, de akkor bizonyára biciklim se lenne,az pedig itt van, türelemesen vár))

 

 

 

jobb hiján haza gyalogolok, 

 

 

ott látom a ház előtt a lakatos szomszédot,segitene-e rajtam, azt mondja ,csak ajtórongálással tudna.megszerzek telefonokat, kerülö úton, felhivom az üzletvezetőt, ő azt mondja, hogy felsőbb engedéllyel lehetne csak behatolni, s már késő is van (az klett!)

stb

nincs más út, ha csak nem akarok hajléktalannak felcsapni, (bár a szomszédasszony felajánlott szálláshelyet, de ezzel nem élek vissza) megyek egy szállóba, a legközelebbibe

15 000 Ft-ért..

 

 

 

El is határozom, hogy legközelebb, ha jönnek lányomék, nem engedem ebbe a szállóba őket....de azért kibirom, még tévé is van, amit persze rövid idő után- harsánysága miatt - megúnok, korán s keveset  reggelizek, s már rohanok is 8 előtt, a DM-be nyitásra, persze csak 8. kor engednek be... sorra járom a pultokat 

a végén meg a kocsikat ..s látom a legbelsőben, legalólról, kilóg az én drága kulcscsomómon - angyalkám szárnya

(ha jobban megnéztem volna az esti fotóimat láthattam is volna kinagyitva....)

hát persze...odaesett...

minden oké...

 

s közben lányom Pécsett van irodalmi előadást tart

a társ felirásából tudom meg , hogy milyen viszonttagságosan utaztak ...

a feltett képeken kissé látszik, lányomon is...mindez

 

 

 

 

 

 

 

aki viszont csak annyit smsezett Pécsről nekem -kérdésemre, mi van? - a szállodába, mit persze elhallgattam) - hogy MINDEN OKÉ

hát... nálam is az volt(?) :)

 

igy kommunikálunk (és csendben viszonttagságoskodunk) mi

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr3617953536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása