erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

lent

2022. október 02. - gond/ol/a

 

 szerda

 

tegnap aktív voltam

ma nyomom az ágyat

ez az új életritmusom

holnap feltámad

testem -

remélem

 

***

 

mint az ólom

belesüpped az ágyba

a gravitáció nagy úr

kéne valami ellenerő

mi  kiránt-

ja

 

***

örökké aludnék

mitől menekülök?

élni szeretnék

de hiába

nincs elég erőm

hozzá

 

***

 

ha testem pihen

agyam még inkább dolgozik

 

nem tudok pihenni

teljesen - sosem

 

de jól van így

 

***

 

elindult mellőlem a fal

meg a plafon felettem

s én nem, jaj,

még mindig nem!

 

***

 

 

háromra kikászálódtam

colák és nescafék közül

most itt ülök a Pastramiban

kávém megittam

előttem szódavíz

várom telni időm

fél hétkor látni unokám

a bábszínház után

s igen, még "halálom előtt"

talán...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr3617945278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása