erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

galambsztori

2022. július 29. - gond/ol/a

 két galambra lettem figyelmes a múzsák kútjától pár méterre, az egyik telt nagy, a másik fele akkora, és gubbasztott, leereszkedve 

 

 

aggasztott az állapota, s mintha a nagyobb is aggódott volna érte, nem tágitott mellőle - én attól tartottam, hogy tán meg is sérült és nem tud lábra állni

kivártam, tévedtem, nem soká, mindkettem elindultak a posta felé, ha a kicsi lassabban is

az utról szedegették az elhullott morzsákat

de valószinű szomjasak is lehettek

a közelben lakó bácsika mondta is, hogy hoz nekik vizet

de addigra...már eltipegtek a posta felé (nem postagalambok voltak!)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4417893659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása