erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

rajzolni kéne

2022. június 21. - gond/ol/a

 

 hetente kedden 2-től, van is meg nincs is rajzkörünk, de azért vigyázunk rá, hogy fennmaradjon

a múzeum kiállitótermébe szorultunk, a még fennálló kerámiákból csemegézve

én tündérilonát választottam, a környéki ornamentikája nélkül, csak a lányalakot, de nem nagyon ment_

 

 

 

 

félbehagyva ki is sétáltam a múzeumkertbe, hát ott oly csodaszép volt minden a maga friss zöldellésében, hogy arra gondoltam, minek ezt lefesteni, elég lesz lefotózni:

 

tejesen lenyűgözött a természet szépsége, hozzá képest, tényleg, mi csak erőlködünk (?)

 


bár egy társam igazán szépet alkotott itt kint, közben:

aztán  csak befejeztem a halovány tündéremet...

(s elvágtattam egy irodalmi-zenei eseményre, a könyvtárba) (tündéremet hátrahagyva)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr3117862909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása