erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

búcsú az Espersit-háztól

2022. május 23. - gond/ol/a

 

 kissé elkésett költészetnapi megemlékezésről irok most, még inkább elkésve...de ez (a költészet legyen mindig aktuális) nagyobb szóval: örök...

éves szokás szerint - honismereti körön - átmentünk az Espersit házba. megvirágozni, koszorúzni a kalapos, szomorú józsef attilát

én is a magam fehér szekfűjét odatettem, sok gondolattal és érzéssel

 


körbeálltuk (egyedül voltam én sokáig,  majd eljöttek hozzám sokan) s letettük emlékezésünket a szobor lába elé

ami az Espersit ház udvarán van

visszafelé a téglasorból kibillentem a sárba
vigyázzak - mondta régi oszttársam (ki újra tag),
hát nem tudok már egyensúlyozni . mondtam
s tényleg(?)
bent a szobákat vegyes érzelmekkel jártam körbe Forgó Géza vezetésével - arra gondolva, hogy ezután átalakitják ezt a remek múzeumot (remélem nem rosszabbra!)

ez viszonylag új elem: ESPERSITÉK
a vezetővel, ki Espersitre mutat

én csak ámulok, ki tudja hanyadszorra, Attiára...:

és az Espersit szoba.....

az asztalon lánya Caca fotója (még ismerütük) egy koponya, mit Csendélet c versében Juhász Gyula a hely gyakori vendége megénekelt....

lementünk a vendégszobába s, majd a szép udvaron keresztúl elbúcsúztunk a háztól.

április 28

 


A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6017838143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása