erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

cipők

2022. május 20. - gond/ol/a

 

 tudom, hogy mindig hasonló dolgokat veszek, nade ennyire.....

 

előbb még vacilláltam a pirossal (kék farmeremhez) node évtizedek óta száműztem ezt a szint a ruhatáramból

maradt a drapp 

már hazaértem, mikor eszembe villant, majdnem ugyanilyen cipőm van még dobozában, tavalyról s használatlanul

kivettem, s egymás mellé raktam, 

a gyártó ugyanaz

 

a szin  is

 

csak egy icipicit nyitottabb (lyukacsosabb) a mostani . hátul is van egy kis nyilás rajta

 

 

ebbe kapaszkodom

de nagyon dühös vagyok - magamra!

hogy nem jutott legalább fél órával előbb eszembe...?!

nem is kellett volna akkor cipőt vennem, egyáltalán!!!!

***

ja, hogy ne feledjem , még egy különbség, az ára

a tavalyi? 4500 Ft

az idei 5600 Ft (pedig lyukacsos!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7417836013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása