erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

antré és abgang között

2022. április 24. - gond/ol/a

 

 

 

 

kicsit korábban mehettem a könyvtárba, szinte üres terembe , s egyenesen az egyetlen előbukkanó Galko Balázs elé, igy nincs időm visszalépni:

Tudja, mikor láttam magát először? - kérdem

?

A Katona József SZinházban, a Luzitán szörnyben...Emlékszik!?

hú, de rég volt

igen, akkor még főiskolás volt, Major rendezte, Törőcsik ült elől a szinpadon

mosolyog, s máris táncolni , énekelni kezd, még erre a betétre is emlékezett... s csak nekem előadta

odavagyok

 

 

 

 

a versműsora is érdekes, tele vibrálással, mozgással, eredetiséggel...

(de már nem az a hamvas kisfú mint a luzitán szörnyben) de igy van jól!

,

 

 

 

Aztán utolsó darabként szgépról halljuk Bartók előadásában a Szarvassá vált fiút....

ő meg eltűnik

és aztán se tér vissza

micsoda abgang (antrénk után)

mint az egyík szarvassá vált fiú, aki már nem fér be vissza (közénk se.) pedig a  boltives könyvtár mennyezete elég magas

 

(Megnyugtatásul: később előkerült (de én addig egy másik eseményre loholtam, a Levéltárba)

***

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6817815659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása