erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ALMA MATER ÖRÖKTAVASZBAN 2011

2022. április 07. - gond/ol/a

 

 

 

ő nem öregszik, csak folyton megújul

hiába múlt el már 100 éves is, jócskán

a centenáriumon - emlékszem - még tanítottam, sőt a lányom kisgimnazistaként is jelen volt, (szavalt is... ) ...

én 1961-ben érettségiztem, ott; (anyukám 1926-ban)- most készülünk az 50. érettségi találkozónkra,

első tanítványaimnak tavaly volt a 40.! egyikőjükkel épp a napokban beszélgettünk; most ment nyugdíjba ,nagyon hiányzik neki a mindennapi munkahelyre járás, talán még a foglalkozásával járó stressz is... (diáknak is szorgalmas volt)... beszéd közben egyszer csak azt mondta, hogy nyugodtan tegezhetem -persze ő nem tudna visszategezni... pedig lassanként egymáshoz öregedünk. (Ahogy Ady is  mondta a Vén diák üdvözletében) S

Az ősi Schola már meg is ifjodott
Gyönyörűn azóta.
Csak minket csókolt öregre az idő....
 

...

de inkább ideteszem az első tablót (is), amin már érettségiztető tanárként vagyok jelen, 1969-ben - de itt még -én is- fiatalon, alig megkülönböztethetőn a diákoktól..., (akikkel most már egyszerre és ugyancsak majdnem egyformán jujjogatunk az idő gyors  múlásán...):

 



 

aliz2. :: 2011. ápr. 5. 23:30 :: 15 komment :: Címkék: elmelkedesemlekezesidoiskolamult

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1217799305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása