erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ÚTON A BÉKESSÉGHEZ 2011

2022. április 02. - gond/ol/a

a lábam elé esett ez a picike könyv, lányom szobájában (azt hiszem még én vettem neki egy pár éve, de úgy látszik, neki nem is volt szüksége rá, mert ő enélkül is nagyon is békés természet

nekem viszont elég jól jött

az úton, Szeged, Pest felé, buszon, vonaton 

 

 

 

 ezt olvasgattam, fontolgattam, ízlelgettem, próbálgattam

108  szöveget arról, hogyan maradjunk békések mikor a dolgok kicsúsznak az irányításunk alól - remélem a végére érve "békésebb" lettem...

de meddig? nem olvasni, gyakorolni kellene, nap mint nap...

pl>...ha valaha is békétlen helyen vagy helyzetben találod magad, vedd kézbe az életed irányítását, és távozz

...ha megzavarják a békédet, szigeteld el ami szétromolja a derűdet és bizalmadat.

...ha konfliktust tapasztalsz, sokkal jobb, ha hagyod, hadd kövesse a saját útját az isteni tökéletességben, és végül hadd enyésszen el önmagától, a beavatkozásod nélkül.

...a béke választása sok gyakorlást igényel

Éld a békét!

 

aliz2. :: 2011. ápr. 1. 23:50 :: még nincsenek kommentek 
Kategóriák: 
kultúra :: Címkék: elmelkedeskonyvutazas

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7017795581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása