erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

ESZTENDŐK ÚGY REPÜLNEK EL... 2010

2022. január 16. - gond/ol/a

hazaérkezvén, bekapcsoltam a tévét, csak úgy, menet közben, pontosabban futkosás közben, de megállásra kényszerítve: ezt láttam, hallottam, Cserháti énekelt, Máté Péter kisérte zongorán, Cserhátinak gyanúsan csillogott a szeme, ragyogott a szőke haja, a hangja meg teljes fényében  ragyogott, és (át)élt a szöveg is, (micsoda szöveg:... esztendők úgy repülnek el , mint a madár..., s közben elszökik a nyárelköszön az ősz, elfordul a tél, tőlem...

... már elkezdődött a dal, mikor bekapcsoltam a tévét, valami retró műsor mehetett, nem hallottam elejétől, csak kb innen, mint ahogy ezen a videotöredéken is! Tessék megnézni, meghallgatni, megéri, igy töredékesen is... igy is TELJES EGÉSZ! (sors)

a hiányzó részeket meg esetleg kiegészithetjük egy kis elgondolkodással....de mit is beszélek én itt, teljesen feleslegesen?! úgyis elakad a szavam , mihelyt megszólal a zene, meg benne az érzés. Ime:

 

 

 

 

aliz2. :: 2010. jan. 14. 16:28 :: 23 komment 
Kategóriák: 
zene :: Címkék: cserhatidalmatetevemusorzene



A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5216814722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása