erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

KRISTÓF ÉS A SZÍNES Ü VEGEK 2013

2022. január 08. - gond/ol/a

a facebookon olvastam, Steiner Kristóftól: 

"Pár évvel Mama halála előtt meglátogattam őt Taron, a meditáció központban, ahol lakott. Bevezetett a takaros kis konyhába, és kipirulva, mosolyogva bejelentette, hogy van egy új gyűjteménye: színes üvegeket szed össze az ablakpárkányba. Mert olyan szép, amikor reggel átsüt rajtuk a nap. Végignéztem a párkányon. Színes üveg vázák, üveggömbök, még valami állatfigura is rémlik. Mama őszinte lelkesedéssel a szemében arra kért, hogy mostantól akármerre járok is, ha a konyhaablakba illő, "klassz" üvegtárgyat látok, azt hozzam el neki. Mama hosszú évekkel ezelőtt elment, és nekem valahogy ez az egész ma jutott csak eszembe. Ahogy az is, hogy nem emlékszem, hogy vittem-e neki valaha bármilyen színes üveget. Sőt, arra sem emlékszem, hogy különösebben megérintett volna az anyukám új hobbija. Annyira el voltam foglalva magammal, hogy valahogy... elsiklottam felette. Úgyhogy most, nagyjából tíz évvel az után, hogy megkért rá, megfogadom: mostantól kezdve ha "klassz", színes üvegtárgyat látok valahol, gondolatban azonnal felajánlom neki... és az összes színes üvegtárgy-gyűjtő anyukának, akiket mi, gyerekek nem vettünk komolyan."

 

csak annyit iram, de ezt muszáj volt, hozzászólásként, hogy:

 

szívfacsaró... és simogató

 

Most látom, hogy újra megnéztem a tegnap beírt szöveget, a kimásolása miatt, hogy lányom is olvasta, sőt  likeolta.... (362-ed magunkkal). De nagyon örülök, hogy elolvasta...

 

egyébként van a fb-on egy lányommal közös (2001-ben, azaz nagyjából 10 éve készült) fotónk, amit így kommentált Kristóf:

"Néha annyira emlékeztetsz az anyukámra. :)"

 


 

 egyébként nem gyűjtök színes üvegeket (sőt tulajdonképpen már semmit se, tárgyat semmiképp, de ezt az írást,  mégis ajándéknak (kvázi színes üvegnek) tekintem -... .S köszönöm. Úgy  is mint anyukám gyereke... de úgy is mint a gyerekem anyja..."mindkettőjüknek" sokat mondott.  (Talán  -időközben szintén anyává  lett - lányomnak is...ha már ő is likeolta...(?), így közvetve neki is köszönöm...)

 

aliz2. :: 2013. jan. 8. 20:52 :: 8 komment :: Címkék: anyablogfotóiráskapcsolatok



A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4516807688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása