erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

zenész kezek

2021. április 30. - gond/ol/a

 nézem az online koncerteket

a kamera mindent közelre tud hozni

a kezeket nézem, finomak, épek, biztos vigyáz rá gazdájuk

nem úgy mint én...

gimista koromban

kötelező társadalmi munkában voltunk, kukoricát törtünk

hát én annyira tudatlan voltam e téren (is) hogy azt hittem, kapunk valami szerszámot,amivel törhetjük a kukoricát

mindenki kiröhögött, hogy is képzeltem!

hát aztán a konziban a hegedűtanárom egyből észrevette, hogy nyilván csupasz kézzel törtem a kukoricát, nyoma volt

jól össze is szidott, felháborodva, hogy hogy is képzeltem ezt, hegedűs létemre, a kezemre vigyázni kell!!!

 

 

(azóta vigyázok is, nem török kukoricát.de sajnos nem is hegedülök)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2016517750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása