erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a jóság

2020. december 10. - gond/ol/a

 

  ma felhivtak a laptopomon a messengeren...

lányom majd látom unokám is, ujjongva, mond valamit, amit nem akarok elhinni, megismételtetem vele, s azt mondja

hogy mama,  te vagy a világ legjobb embere....

de nem akarok hinni a fülemnek, nem is tudom, miért mondja..mindig ilyen szépeket mond mostanában

s elmondja hogy milyen karácsonyi ajándékot készit , ő nekem!

3-at csak úgy de a negyedikért valami feladatot kell megoldanom

mondom jó is, csak adjon feladatokat, mert butulok, s nem érem utól őt okosságban

amúgy meg a ő a világ legjobb gyereke, legalábbis unokája .. viszonzom, de őszintén a bókját

ő meg ne legyek olyan szigorú magamhoz

ezt az anyja szokta mondani, tőle hallottad? - kérdem

nem, magamtól mondom

hát akkor, hasonlitanak egymáshoz tényleg, jóságban.... 

milyen jó is nekem, ilyen utódokkal....

kikapcsolás előtt mondtam várjanak kicsit

mig megsimogattam mindkettőjük szép arcát sorra----a képernyőn


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr3516327566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása