erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

egy nem történelmi történelmi regény?

2020. október 07. - gond/ol/a

 ez szept 19-én volt, ez a könyvbemutató, ideje pótolnom....

 

bevallom, nem szeretem a történelmi regényeket, azt meg még úgyse ha nem hitelesek...

el is késtem, mig rászántam magam...

már úgy hoztak egy pótszéket nekem, mit oldalt előre is húztam, SZÉT VAGYUNK ÜLTETVE S PERSZE MASZKOKBAN. hogy lássak-halljak (okosodjak:) azért

mert Bene Zoli nem szokott rosszakat irni, se mondani, még ha nem is az én számize szerintit, bár azt is...

most is épp  a DOLGOKAT EMLEGETI SZÖVEGIRODALMAT PERECTÓL PÁLYAKEZDŐ OLVASMÁNYOM A MODERN KÖNYVTÁRBÓL, BÁR AZT MONDJA 100 ÉV MULVA NEM LESZ KIFEJEZÉS A POST MODERNRE SE (MIT TUDJUK MI AZT...)

 

 

 



 

 

a történelmet, bármi történetet sokféleképp lehet elbeszélni 

persze már azt tudtuk, a közhellyel ellentétben, hogy a középkor egyáltalán nem volt sötét - ez a regény is ezt igazolja

különben is az iró szerint Szt Ágostonnak van igaza, aki szerint a történelmet úgy kéne megirni ahogy az emberek élték mindennapi életüket (na de ki tudja már ezt rekonstruálni:)

 

Na azért nem vettem meg, a könyvet, ami bár érdekes lehet, Isten, itélet.... már nem férek ugyse a könyvektől, csak fotózom a dedikálókat

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr3616230236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása