erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

portrék

2020. február 06. - gond/ol/a

 

ma később mentem rajzra (ha menésnek lehet nevezni, bicikliztem volna, de le-lefujt a szél )azaz orkán, tornádó? ilyet még nem értem meg) (közös ügyek miatt késtem, s meglepődésemre körbeülve az asztalt már mindenki előtt szinte kész portré feküdt, az asztal végében ülő (nevetgélő, s beszélő társunkat próbáltuk rajzolni,mert hamarosan én is már, csak nagyon előre ülve, de legalább láttam., kettőt is csináltam, később hátrébb ülve, hogy szomszédom még hátrébb ment, a szokásos hibák jöttek elő: megint kicsi lett , pláne az első variáció, meg halvány, meg szomorkásabb, mint a modell (dehát mindenki magát is rajzolja) vezetőnk is most beült, az ő rajza persze profi lett :) (bár az is szomorúbb, de azt mondja eleinte ilyen arcot vágott még) hát igen, jót beszélgettünk is közbe-közbe.... s az se semmi :)



A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2915461556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása