erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

mjak

2020. január 08. - gond/ol/a

 

megvolt a januári , (új évi, s még nem évtizedi) irodalmi körünk is, ahogy a könyvtár képeit nézem, többnyire jó hangulatban telt el az a most már 2 óra

én azt hiszem túl sokat beszéltem, de mit csináljak,  ha annyi a mondanivalóm ,lakatot csak nem tehetek a számra, érdekes témák felmerülésekor

lányom utána (s közben is) hívott, megkérdezte milyen volt, s elpanaszoltam ezt..de kérdezte miről volt szó, hát azt nehéz lenne elmondani, mert elkezdjük valahol és folytatjuk sokmindenről....de minden a kultúrával kapcsolatos


a szövegkiválasztásnál is az volt az elhatározásom, hogy a kurrens, feljövő témákhoz illesztem

így olvastam fel egy álomleirásom (csak a végén mondva meg , hogy az volt, de ami ennek megfelelően kellően kusza és befejezetlen is volt, de nem is akartam irodalmiasítani, örültem hogy emlékeztem rá, s gyorsan lefirkantottam, úgy is hagytam, inkább azon gondolkoztam el közben, hogy lehet, hogy a valóságra így emlékeztem benne)

 

a másik szövegemről meg meg is kérdeztem, hogy vers-e, az írás körülménye volt érdekes, miután elbúcsúztam a líra múzsájától Eupertétől, és eloltottam a villanyt, jöttek csőstül a gondolat töredédek,, le kellett írnom a mobilra (no?új műfaj? mobilvers,) meg felmerült az írás körülményeinél az automatikus irás is... (tényleg:) érdekeset mondott a vezetőnk, hogy haiku,tankaszerű, persze nem szabályos, ez azért érdekes mert ő nem tudhatja, de én szoktam azokat írni), meg a szentenciaszerűséget emelte még ki.... (no még mindig nem tudom, hogy ez irodalom-e, (amit én talán túlmisztifákálva szent dolognak tartok) tőle nem is fogom...sebaj)

de ezek a szövegek amúgy is csak a peremvidéken születtek (de igazán nem volt velük elutasitó)


(igazán csak egyvalakit respektálhat köztünk írói tehetségként, aki végzett is kreatív  kurzust, s így papírja van róla:) ő nem ir verseket, mint mondja nem is tud, bár elég költőiek a prózai szövegei is)


élvezem a beszélgetéseinket, bármiről szólnak, bármennyit is szólok,de legközelebb azért visszafogottabb leszek

 




jaj, csak azok az üres polcok ne ólálkodnának....egy könyvtárban

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr10015398322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása