erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

őszi bú

2019. november 04. - gond/ol/a

 

én nem tudom, hogy összefügg-e az évszakváltással, az őszi idővel, de megint erősebben érzek depressziós tüneteket

lehet, hogy még a betegségem (megfázásom) utózöngéje, de annál tartósabbnak bizonyul

mint nehéz kő ül rajtam valami, megnevezhetetlen....

az őszi bú :)

nyomaszt

lehet, hogy újra kezdem szedni a cipralexet

(orvospszichoterepauta  unokanővérem is mondta: inkább szedni, mint szenvedni)

na és micsoda hozzászokástól félek én? ugyan mennyi időre?

(egyébként is hónapokra abbahagytam minden további nélkül, s ezt bérmikor megtehetem)

nyáron s szikrázó napsütésben azért sokkal könnyebb jókedvűűnek lenni  - ezt elárulhatom



A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr7415286644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása