erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

könyvterv apámról

2019. július 23. - gond/ol/a

 

könyvet akarok összeállítani apámról

apámnak, az emlékére

középpontjában -szerintem nagyon, alapvetően- fontos filozófiai tanulmányával (a logika értelméról), szerzeményeivel-kottáival, fotóival, dokumentumaival, ráemlékező öccse írásaival, regényrészletével, anyu festményével, és emlékező szavaival, az én folyamatos jegyzeteimmel, fel-feltörő fájdalmas ...az egyre mélyebben fájdalmas verseimmel, az egyre inkább  kibontakozó sorstragédiával...akár egy nyomozás


egyszóval mindennel, ami hozzá kapcsolható

lányom erre megjegyzi:

miért nem magadat állítod középpontba

(pedig mindebben én is benne vagyok, én keresem őt)

de gondold végig egyáltalán kit érdekelhet egy ilyen emlékkönyv

(hát nem mondom, kedvet csinált hozzá - mi lett volna ha további  gyakorlatias, használható, ötleteket ad?)

de akkor is megcsinálom, neki (apámnak)  és magamnak legalább




julius 16

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9314975966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása