erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

lovagias ügy

2019. július 13. - gond/ol/a

szeretem, ha egy szindarabban nem veszik túl komolyan magukat a szinészek, ha kiesve a szerepükből olykor maszek nevetés tör rájuk. ha kibeszélnek (Makót emlegetve) vagy a muzsikust is számbavéve a szinpad szélén (aki hősiesen végigklampirozza az egész előadást, egyébként utólag láttam a szinlapon a nevét : Darvas Ferenc, !)...

 

a ma este ilyen volt...remek

 

(megint) csak menet közben jöttem rá arra is, hogy egy régi magyar film persziflázsát látom mintegy, mert nem egy az egyben azt, de utaltak rá (még úgy is a végén, hogy csak a filmben van happy end)

 

jól szórakoztam


lovagias ügy volt a cime, direkt nem néztem semmit utána mielőtt megnéztem (igy is lehet, hogy nem jutott eszembe a régi film)

 

Koltay remek volt (Kabos szerepében!) igazi egyéniség (de távolról se volt szüksége arra, hogy utánozza Kabost), és nem élt vissza népszerűségével, megfigyeltem, hamar levágtatott a szinpadról egyedül maradván, illetve hivta maga mellé partnereit....kiugrró szinész, aki csapatjátékos is )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr8114942776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása