erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

Askelon, Makó, Térey .... és az örökkévalóság

2019. június 04. - gond/ol/a

szóval, akkor is, ha szívroham... az emberek ( költők se!) ne haljanak meg 48 évesen!

Térey se!

Ez skandalum!
Még ha a 30. érettségi találkozója volt is előtte...

Tegnap mintha láttam volna futólag egy képét a fb-on, de nem álltam meg, ma azt hittem a halálhírénél, utólag, hogy má
r tegnap is azt láttam....pedig, dehogyis, csak ma hajnalban, és futótűzszerűen öntötte el a gyász, az emlékezések, nekrológok tömkelege a fb-ot.





Nekem egy epizód jutott eszembe, a Protokollból egy ikonikus mondata:

"Féltem a zsinagógát Askelonban: jól ismerem, mert a makói templom másolata, megszólalásig. és ha féltem, Makót is féltem Askelonban" 

Askelont és Makót összekapcsolta aggodalmával egy műben... (azt hiszem lányomtól, végső soron tőlem volt ez az értesülése, egy izraeli út alkalmával)

Makót és Askelont féltésével beemelte az örökkévalóságba....

De mi már hiába féltjük... őt!
"

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1314877394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása