erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a szétplasztikázott szobor

2019. május 10. - gond/ol/a

AZT HITTEM ROSSZUL látok, vagy rossz lett a fotó, az én kedvesarcú kavicson ülő lányom odalett

 

széttört a szállításkor még az újjáépítkezés alatt, és szerintem jócskán nem sikerült a restaurálása

 

sokáig letakarva is tartották elrejtve kíváncsi tekintetem elől

 

de most, inkább ne láttam volna

 

olyan az arca , mint valami szétplasztikázott, egy tömbből faragott durva arc, a törékeny finomsága után

 

nagyon szomorú vagyok, siratom a régit

 

de olyan jelképes is ez

 

nem vigyáznak az eredeti értékekre

 

a cizelláltság a törékenység nem divat ma már

 

a "világ varázstalanitása" egy széttört szobor újraállithatatlanságában is most megtörtént

 

***

 

azért kíváncsi vagyok, hogy senkit nem vontak felelősségre gondatlansag miatt a széttörésért, és mennyit fizethettek s kinek ennek az elbarmolt"plasztikázásért", nem lehetett volna jobban megoldani az eredetihez hűen?!!mert ez csak megcsúfolt változata.....nem tudom, az alkotó Tóth Valéria mit is szólna hozzá... ha...

 

még nem láttam "életben" csak ezen a fotón, de eleve félek a látványtól! :(

 

bennem a régi kép  él, a virágos , világos miliőjével.....(de sokat olvastam a társaságában)

 

 

 

 

 

 

 

közvetlen szállitás előtt

 

 

restaurálás után

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6414819646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása