erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

mindent emerencnek köszönhetünk

2019. február 16. - gond/ol/a

 

azt hiszem mi is (nem csak a darabban szereplő irónő)

Emerenc -Hegyi Barbara mindent vitt!

ilyen átlényegülést ritkán látni szinpadon

eszembe is jutott amit válaszolt a Páger-dij átadáskor a butácska kérdésre, miszerint nem is neki való szerep Emerenc, hogy birkózik meg vele, mert nem is olyan öreg (egyébként nem is tudjuk Emerenc korát), és jó volt a válasz, hogy nem korkérdés... azonosulni eljátszani más embereket , életeket...

Emerenc sorsa megelevenedett a szinpadon

és hiába olvastam már Szabó Magda Az ajtó c, könyvét,  láttam filmen (Szabó Itván rendezésében Helen Mirren főszereolésével) láttam egy korábbi szinházi közvetítést  (Egri Katával)... nekem most élt igazán (és halt )igazán Emerenc, többször meg is könnyeztem!






A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6114630556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása