erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

művészet és politika

2019. február 04. - gond/ol/a

elfogult vagyok, s bevallom, a művészet javára

s kedvéért elfelejtek minden mást

ha  Lázár.János . országgyűlési képviselőnk, egykori miniszter, felajánlja, hogy tart nekünk egy tárlatvezetést Koszta Józsefből, akkor én kezem-lábam törve (na ez túlzás, de) mindent megteszek, hogy ott lehessek (mint ahogy minden Páger-díj átadáson eddig ott voltam (remélem, most is, bár elfelejtettem előre jegyet kérni,s már elfogyott).függetlenül politikai pártbeli megfontolásoktól, Én tulajdonképpen meg is feledkezem ezekről

 

mint ahogy Páger színészi játékaiban sincs semmi ("nácimultú"?)makula, és Lázár tárlatvezetésében sincs semmi "fidesz"-es


Sőt Koszta szociális érzékenységére mutat rá, a mezőgazdasági munkások ábrázolására.,...stb

én nem tudom miért kell mindenből politikát fújni

én nem lettem attól bősz "fideszes", hogy elmentem l tárlatvezetésre, s tátott szájjal hallgattam, figyeltem a képekre, amire felhívta a figyelmet  Lázár(a Délmagyar képén pl),
az Indexben meg, filmjük elején,  elég kritikus profillal, de nagyon figyelek, 
a filmjük második fele nem is Kosztáról szól, hanem Lázár   állítólagos vadászkastélyáról s átvezetése, hogy jól mutatna ott egy Koszta kép (ugye van neki? van, egy)


szomorú vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr9214608244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása