erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a megvilágított Mária

2019. január 25. - gond/ol/a

 

Meglepődtem, sose láttam ilyen megvilágításban a kis szűz Mária szobrot a  Szent Gellért étteremben, ebédelés közben lepett meg, igen,látom, ott van a feje fölött a villany, az világítja meg, annak fénye hullik alá, de olyan különös megvilágítást adva....,,,még sohase láttam ilyennek, ennyire élőnek, talán mert más asztalnál ültem,, más szögben  néztem rá?



azt mondják, mindig ég a lámpa fölötte... (nekem ugyan mondhatják...)




csinálok róla pár közelibb képet, csak mi vagyok az étteremben, azaz mi, ketten :)



---így még az is látszik, hogy meg van sérülve a szép arca egy kicsit










de az a fény....!












A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4914588552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása