erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

születésnapra

2018. október 04. - gond/ol/a

harmincnégy éve
mikor először megmutattak
fájtam még s kába voltam
megmondhatják neki hogy lány
zengett még a fülemben
már 34 éve vagy az én kisbabám
de csitt ne tudja senki sem
fejemre nőttél
valójában nem is voltál kicsi
mindig is nagy voltál
kiemeltek elémhoztak
jaj tiszta apja
ez volt az első benyomás
örülni se tudtam igazán
még fájtam s kába voltam
de aztán mindig
csak a kicsi
csak a timi
lett mindenkinél
fontosabb
hamar megnőttél
szabad lettél
nyűg volt az
anyai gondoskodás
(ma is az)
de énnekem mindig
a kis timi maradsz
hiába van már
neked is egy fiad
kötelességből hívsz
ritkulón röviden
ne tedd, hagyd
nem felejteni el
hogy ha a szív üzen
az időtlen-kortalan
isten éltessen
és a kisfiad

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr1114281055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása