erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a természet(ünk)

2018. július 31. - gond/ol/a

egyre göndörebb a hajam , (és egyre nagyobb)

ha belegondolok,hogy én évekig azért jártam fodrászhoz, hogy kisimítsák, (meg többnyire mindig le is vágattam....)

hogy nem vehettem észre, hogy a természet jobban tudja, mi a dolga, hogy mi áll jól...

ha göndör hajjal születtem, akkor a göndör....
akkor én göndör vagyok és göndörnek kell maradnom

harcolunk a természetünk ellen is(?)

de végül megadjuk magunkat a sorsunknak !

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr5514153643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása