erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

a nagy paradoxon

2018. április 06. - gond/ol/a

 

minél inkább akarok szavazni

annál kevésbé tudom, hogy kire

 

meg is kerestem a szavazólapot...

(van rajta jópár ismeretlen, (a 23-bül)

ami eleve nem jöhet számításba),

de akiket ismerek azok se

(azok meg épp azért)

 

akkor...?

 

...

 

és se azt nem tudom elképzelni

mi lesz ha valahogy

győz az ellenzék

 

de azt se tudom

s nem is akarom

ha marad

sőt fokozódik

(a dolgok természeténél fogva is)

minden  ami eddig volt



rettenetes napokat látok közeledni

 

ne legyen igazam

 

de akármilyen lesz az eredmény

jelentős számban lesznek

a csalódott és felháborodott

elégedetlenek

 

kényes egyensúly

leghegyén billegünk

 

a választások után

ennek vége

így is úgy is

 

csak ne lenne igazam

 

s csak tudnám

hogy kéne szavazni

 

hogy nyugodt legyen

a lelkiismeretem

én megtettem

bármi kis pont

amit tehettem

 

hát te?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr2013813548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása