erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

másnap

2018. január 13. - gond/ol/a

na most már biztos megszülettem

irtam fel a facebook oldalamra

előüdvözlések után tegnap

mikor delet harangoztak épp

mert csak annyit tudtam

a születésem idejéről

hogy 11 és 12 közt történt

azaz későn mert én lusta

voltam mindig is..

anyám mondta

ö csak tudta

hogy mennyire

nem mozdultam

már akkor se

mint ahogy később is

sokat nyúltam szerinte

de míg benne voltam

csak este nyújtózhattam ki

mert reggeltől estig

a singer varrógépnél

görnyedt szegény

s hajtotta lábával

a pedálos kereket....

este már kinyújtózhattam

s ficánkolhattam eleget

mint most is

éjjel vagyok eleven

s nappal az én éjjelem

 

de hogy igazán

megszülettem-e

ki tudja

az újságban nincs nyoma

és az egész életem

féléberfélálom lehetett

mégis belefáradtam

már bele

a végére

 

nem baj

nemsoká

alszom majd

éjjel-nappal

mélyen

s eleget

 

vagy ki tudja

mi van abban

a másik

birodalomban

 

addig is

gaudeamus

örüljünk

az itteninek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6413571239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása