erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

elmúlt a karácsony...

2017. december 28. - gond/ol/a

...és nem nem maradt meg a beigli, mint ama híres még gyerekkoromban hallott kabarémonológban, amit az idősb Benedek hangján hallom ma is....

de csak azért nem maradt meg, mert idén nem is volt... (azaz épp az előbb vettem karácsony utáni napon)... mert a karácsony előttieken nem is voltam itthon, egy chanukagyertyagyújtáson ugyan részt vettem a zsidó múzeumban... de a karácsonyt már itthon töltöttem, "egyedül", mondhatni, de azért mégse egyedül...

 

bár unokám még jobban hiányzik, amior gyakrabban látom, és hiába fotó, mobil, skyp,  a jelenlétet ne pótolja semmi

viszont mégis csak vannak pótszerek egyedüllétre, az interjúk, a beszélgetések, az is igaz, hogy ezekbe csak belehallgatózunk, nem vehetünk részt venne de mégis


élvezetes interjúkat olvastam , néztem, így volt "társaságom":

Nádas Péter, Alinda-Fahidi Éva, Németh Gábor, Kútvölgyi ErzsébetEgyed Ildikó ....

no meg a zene örök társ...

ma meg már kidugtam az orrom a lakásból, és sok régi kedves réglátott ismerős köszönt rám, akikkel valóságosan is elbeszélgettem

este felé meg videotévén lányommal s játékos kis unokámmal... ki minthogy tegnap Diótörőt látott a színházban, így játszotta tovább a különböző egérkirály meg egyéb marcona szerepeket. csak nem lesz színész vagy rendező? (remélem régi álmainkat nem örökítjük - vagy különben annyi baj legyen:))  fő az egészség, s hogy azt csináljuk, amit szeretünk,,,  s e két dolog tán össze is függ)

....

u.i. estére pedig megérkezett az a kisfilm amiben az én )szeptemberi) interjumból is vannak részletek! :) szép ajándék. Örülök , hogy ebben a színes szőttesben az én szálam is benne van.
"embernek lenni jó".

 ja, és még egy érdekesség,  karácsony utáni nap: https://www.katolikusradio.hu/musoraink/adas/446636

hát igen, lányom Bökkenő c. versét elemezgették... este (Pilinszkyvel is kapcsolatba hozva...)

 

itt meghallgatható a műsor egyből:  https://www.katolikusradio.hu/archivum.php?firstaudioid=20&mev=2017&mho=12&mnap=27&mora=20&mperc=04

 

igy kezdődik:  "Túl a karácsonyon, innen a szilveszteren, telve a karácsonyi élményekkel, továbbgondoldva ami történt a szenteste, egy olyan kortárs költő versét hoztam önöknek, ami lehetőséget nyújt minderre...Turi Timea 1984-ben született Makón..."

 

sorsunk és a versek sorsa is  kiszámithatatlan... (?)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4713529885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása