erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

anyák napján - anyámnak

2017. május 10. - gond/ol/a

már mindig előttem jársz

 

bár mindig lemaradtál

 

egyszer-kétszer

el is hagytál

azt híve

könnyebb lesz

nekem

nélküled

 

akkor

magadnak is

teher voltál

de e gondolat

volt az őrület

 

ahogy H prof

is megmondta

s méltányoltad

 

ki anya

ilyet nem tehet

 

és mindig

meggyógyultál

pár hét után

mindig kisütött

belső napod

s melegitett

világitott

mindenkire

leginkább

rám

de nem mindig

vettem észre

 

elvakitottak álnapok

s csalóka fények

miktől óvnod

nem lehetett

 

......

 

most anyák napján

lányom felköszöntött

tudod az unokád

a csillagod

kire mindig

felragyogott

mosolyod

 

már neki is van gyermeke

ki felköszöntse e szép napon

 

én meg rád gondolok

de már semmit se adhatok át

 

mostanában én maradok le mindig

egyre lassabban járok és élek

 

s te már mindig előttem jársz

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr4512496711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása