erről-arról-amarról még

erről-arról-amarról még

húsvét után

2017. április 18. - gond/ol/a

 

a locsolkodók elől azon a régi húsvéton
felszöktem a padláslétrára


s mint egy jó viccen
még vigyorogtam is rajta

 

                                                             ******

már sajnálom
kérnék is bocsánatot
a mellőzött fiúktól
(mindtől, kik elől
húsvét után is elfutottam)
de sokukat nem találom
mert végleg eltűntek
már nem locsolkodnak
én meg már régen
elhervadtam

A bejegyzés trackback címe:

https://mindentkimondani.blog.hu/api/trackback/id/tr6012435213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása